Sari la conținut

Presetări ușor de utilizat. În schimb, am ascultat fasolea și am observat aroma pentru a decide când s-a făcut cafeaua. Unul dintre cele mai frumoase lucruri despre Nesco este că aveți o vedere clară a fasolea dvs.

Analiza pieţei cafelei

În timp ce majoritatea cercetărilor anterioare s-au limitat la participanți masculini, oamenii de știință de la Coventry University au efectuat un studiu mixt, în care consumul de cafea a îmbunătățit viteza cicliștilor pe parcursul unui test de 5 km. Dozajul de cafeină a fost de 3 mg per kilocorp.

viteza de potrivire a cafelei

Participanții fuseseră restricționați de la consumul de cafea cu 12 ore înainte de test. Studiul, condus de conferențiarul Neil Clarke de la School of Life Sciences de la Coventry University, confirmă mai multe alte cercetări cu rezultate similare, dar care se concentraseră pe performanțele masculine.

viteza de potrivire a cafelei

Un studiu efectuat în într-un laborator din Spania cu o combinație wave 104 dating cafeină și gel carbohidrat administrat unui grup de amatori a arătat că au pedalat semnificativ mai bine decât alții care viteza de potrivire a cafelei primit doze mai mici sau deloc. Cercetătorii de la universitatea din Alicante le-au dat rutierilor 7 mg per kilocorp cu 70 de minute înainte de experiment.

viteza de potrivire a cafelei

Cei care au primit doar 2 mg per kilogram nu au rulat mai bine decât cei care nu au primit nimic, extensia de timp fiind doar de 0,4 secunde. Un alt studiu realizat la Birmingham University a arătat că 5 mg de cafeină per kilocorp le-au fost suficiente cicliștilor ca să câștige 45 de minute în test.

viteza de potrivire a cafelei

Interesant — cafeaua solubilă a fost la fel de eficace precum băuturile speciale cafeinizate, câtă vreme au fost băute cu o oră în avans. Așa că, dacă vă știți greutatea corporală, înmulțiți-o cu 0,6 ca să aflați câtă cafeină vă va viteza de potrivire a cafelei pentru un parcurs de oră pe pistă.

viteza de potrivire a cafelei

Dacă sunteți de categorie ușoară, vă vor trebui 35 mg; pentru categoria grea sunt necesare 60 mg. Problema este că, în timp ce băuturile cafeinizate sunt etichetate cu conținutul de cafeină, cafeaua nu este și variază de la marcă la marcă și chiar și în magazine specializate.

În timp ce majoritatea cercetărilor anterioare s-au limitat la participanți masculini, oamenii de știință de la Coventry University au efectuat un studiu mixt, în care consumul de cafea a îmbunătățit viteza cicliștilor pe parcursul unui test de 5 km. Dozajul de cafeină a fost de 3 mg per kilocorp. Participanții fuseseră restricționați de la consumul de cafea cu 12 ore înainte de test. Studiul, condus de conferențiarul Neil Clarke de la School of Life Sciences de la Coventry University, confirmă mai multe alte cercetări cu rezultate similare, dar care se concentraseră pe performanțele masculine. Un studiu efectuat în într-un laborator din Spania cu o combinație de cafeină și gel carbohidrat administrat unui grup de amatori a arătat că au pedalat semnificativ mai bine decât alții care au primit doze mai mici sau deloc.

Teste de la Glasgow University au aflat că un espresso achiziționat poate conține mg, iar altul doar Departamentul britanic de sănătate admite că o ceașcă obișnuită de cafea filtrată are mg de cafeină, deși poate fi și mult mai slabă.

Așa că răspunsul e simplu. O ceașcă bună de cafea tare ar trebui să fie suficientă pentru a vă spori performanța.

Home Barista - Cum să-ți prepari cafeaua acasă la V60

Cycling Weekly Citește și:.