Sari la conținut

Singura contraindicaţie este în cazul copiilor care au dermatită atopică - o afecţiune a a pielii care în contact cu apa se poate agrava. Performanta sa nu a fost atinsa sau depășita pentru următorii 36 de ani, până când TW Burgess a făcut trecerea în Aceasta înseamnă că fie preferă să conducă rasa, fie să vină din spate, să câștige. În faza de propulsie, picioarele sunt aduse către piept și mișcate spre înapoi și exterior, iar în faza pregătitoare sau de relaxare sunt menținute întinse. Recordurile mondiale, europene şi naţionale se pot stabili numai în bazine construite în conformitate cu regulamentele internaţionale de înot. Răspunsul la acest lucru poate dezvălui mai mult decât vă gândiți la rezultatele dvs.

Dat fiind faptul că în realizarea mișcărilor de înot intervine nu doar forța musculară, ci și presiunea exercitată de apă asupra corpului, este esențial - pentru respectarea biomecanicii fiecărui stil și prevenirea accidentărilor - ca mișcările să fie executate în mod corect și nu instictiv, prin contracția unor grupe specifice de mușchi și sincronizarea părții superioare a corpului cu cea inferioară.

Poziția corectă este cu corpul în decubit ventral, brațele și picioarele întinse și aliniate la început, capul în apă. Brațele se mișcă alternativ, ca o morișcă, cel drept fiind inițial în față iar stângul executând o mișcare circulară. Mișcarea picioarelor este de asemeni alternativă, însă nu de împingere a apei, ci de biciuire a acesteia cu planta piciorului. Atât membrele superioare cât și cele inferioare trec prin mai multe faze în timpul înotului craul.

Când palma poate fi văzută din apă, începe faza a doua. Din poziția inițială cu brațul întins, cotul se flexează aproape de 90 de grade, așa încât mâna să fie îndreptată în jos cu palma spre înapoi.

Dacă în prima parte mișcarea se realizează din cot, în partea secundă este realizată din umăr, cotul rămânând flectat pentru a permite împingerea apei atât cu beneficiile întâlnirii unui înotător cât și cu antebrațul.

Newest ideas

Umărul se rotește odată cu întregul corp, brațul fiind ridicat și trăgând după sine antebrațul și palma. Odată ajuns deasupra apei, membrul superior execută o mișcare lină pentru a ajunge în față și se pregătește pentru ultima fază, cea de relaxare. Pentru reducerea frecării cu apa și favorizarea recuperării corecte a mușchilor, este important ca palma să nu atingă apa la deplasarea brațului spre înainte.

Un ciclu de craul are două bătăi de mâini, mișcările membrelor superioare trebuind sincronizate cu cele ale membrelor inferioare. Astfel, picioarele trebuie menținute în extensie, singura variație fiind îndoirea ușoară a genunchilor pentru a executa corect forfecarea și a permite trecerea apei.

aplicația de dating auto dating alege două

În faza de coborâre, degetele sunt îndreptate în sens opus deplasării, pentru a facilita înaintarea corpului, iar în faza de urcare piciorul se relaxează, glezna aflându-se în poziția sa naturală. Când unul din picioare este în faza de coborâre, celălalt este în urcare, pentru fiecare ciclu de bătăi ale mâinilor fiind executate trei cicluri — șase bătăi — de picioare. Stilul craul este cel mai simplu de învățat, însă nu și cel mai ușor, întrucât solicită foarte mult partea superioară a corpului și pentru execuția corectă a mișcărilor, musculatura brațelor, umerilor și spatelui trebuie să fie suficient de bine dezvoltată.

  • Beneficiile inotului Înotul sportiv, competiţional, sau de performanţă, este un sport nautic ce constă în parcurgerea anumitor distanţe în timp cât mai scurt într-un procedeu sportiv de înot, în bazine de înot special amenajate.
  • Mai multe video Dacă există un loc în care bebeluşii se simt în largul lor, în afară de braţele mamei, atunci acel loc este în apă.
  • Înot - Wikipedia

Pentru a nu solicita în mod excesiv corpul și a permite respirația normală în timpul execuției mișcărilor, capul trebuie ridicat din apă și rotit spre lateral pe partea mâinii aflate sub apă, atunci când se inspiră. Pentru expir, se revine la poziția inițială, cu capul parțial sub apă. Poziția inițială a corpului este în decubit ventral, cu brațele întinse spre înainte și palmele apropiate, orientate spre exterior, iar picioarele cu genunchii ușor flectați sunt orientate spre lateral.

Post navigation

Spre deosebire de stilul precedent, acesta necesită o mai mare forță a musculaturii picioarelor, dating site-ul cambridge propulsarea corpului spre înainte se face prin împingerea apei cu picioarele și tracțiuni ale mâinilor.

Considerat mai ineficient din cauza perioadei lungi de planare, în care poziția corpului este relativ statică, stilul bras este caracterizat și el prin mișcări specifice ale membrelor superioare și inferioare: brațele se deplasează de această dată simultan, nu alternativ, și descriu mișcări semicirculare, apa fiind împinsă prin depărtarea palmelor de corp, apropierea rapidă a coatelor și readucerea mâinilor pe lângă corp; picioarele beneficiile întâlnirii unui înotător apa prin flexarea genunchilor și aducerea călcâielor spre fese.

Pentru înaintarea rapidă și corectă, mișcările mâinilor trebuie sincronizate cu cele ale picioarelor, corpul menținându-se cât mai aproape de orizontală, capul în apă iar brațele lipite de urechi, în faza inițială. În faza propulsivă, șoldurile trebuie să rămână aproape de suprafața apei, iar ca regulă generală, atunci când picioarele sunt în fază propulsivă, mâinile trebuie să fie drepte și să alunece ușor în apă. La fel, când mâinile sunt în faza propulsivă, picioarele trebuie să fie întinse spre înapoi, permițând alunecarea ușoară a părții inferioare a corpului.

Per ansamblu, un ciclu de bras are 4 bătăi de brațe și 6 bătăi de picioare.

2. Efecte asupra organismului

În faza de propulsie, picioarele sunt aduse către piept și mișcate spre înapoi și exterior, iar în faza pregătitoare sau de relaxare sunt menținute întinse. Brațele execută de asemenea o fază de pregătire activă, în care sunt întinse pentru relaxare, și o mișcare de propulsie ce costă din deplasarea acestora spre exterior, în jos și spre interior.

Pe lângă asta, întăreşte sistemul imunitar. Englezii au o vorbă: un măr pe zi ţine doctorul departe. Acelaşi lucru îl fac şi două zile pe săptămână la bazin. Ioana Vârtosu, medic pediatru: Va avea imunitate net superioara celorlati copii. Cursurile de înot îi ajută pe copii să îşi îmbunătăţească abilităţile cognitive, capacitatea de concentrare și chiar stima de sine.

Pe scurt, sfatul medicului este clar: mergeţi cu copiii la bazin. Unii ascultă, alţii nu. Din tot felul de motive: ba că fac otită, ba că apa de la bazin conţine clor şi le face rău. Nimic mai fals spun specialiştii. Ioana Vârtosu, medic pediatru: Apa nu dăunează urechiuselor, asta apropo de acele mituri ca fac otita de la apa. Dimpotriva se dreneaza mult mai bine dopul de ceara, iar pt sanatatea beneficiile întâlnirii unui înotător igiena urechilor chiar este recomandat sa ajungă copilasii cu urechile în apa și atunci nu e nicio probl sa ii invatam la 2 luni sa facă pluta sau mici scufundari.

Jeremy Tillman de la Holyoke YMCA Vikingii din Massachusetts mi-a scris când a observat că în trecut a fost foarte afectat dacă un înotător din banda de lângă el nu încerca atât de tare ca el. Acest lucru atinge un dating on-line macleans foarte subevaluat și rar discutat - influența imensă pe care o are echipa asupra performanței tale.

Fiecare echipă sau echipă posedă propria atitudine sau mentalitate a grupului colectiv, care are capacitatea fie de a ridica fiecare înotător la cele mai înalte înălțimi dating site românia abilităților, fie de a le trage până la adâncurile disperării, dacă nu le privim cu atenție. Sabotaj în aer inconștient Una dintre cele mai frustrante forțe negative în înot pentru a evita este sabotajul inconștient.

Aceasta este cu siguranță cea care trebuie evitată cu orice preț! Săbotajul inconștient determină un înotător să "se autodistrugă" în timpul presiunii unei rase, făcând o serie de erori majore și neobișnuite, care pur și simplu nu au fost niciodată acolo în timpul antrenamentului. Acest lucru nu este cu siguranță distractiv, deoarece nu există absolut nimic pe care să-l puteți face în mod conștient atunci când schimbați situația, deoarece problema nu este conștientă, este subconștientă sau sub conștiința noastră conștientă normală.

Înotul și puterea unuia Este important să știți că aveți o minte la fel de puternică ca un Ferrari care vă așteaptă doar instrucțiunile. Acest mecanism de calculator incredibil pe care îl posedați are capacitatea de a crea timpuri personale imense prin intermediul unei stări mentale cunoscute sub denumirea de "zona"să învingă durerea instantaneu și să creeze o explozie imensă de energie prin eliberarea naturală de adrenalină într-un moment în care puteți simți că nu puteți înota alt accident vascular cerebral.

Puterea de a personaliza vizualizarea dvs. Dacă doriți să faceți pași mari înainte de a vă înota, trebuie să vizualizați în mod regulat înotul perfect. Dar trebuie să ajustați și vizualizarea rasei. Nu vă concentrați niciodată pe ceilalți înotători Ce te motivează să înoți bine într-o cursă? Răspunsul la acest lucru poate dezvălui mai mult decât vă gândiți la rezultatele dvs.

O capcană comună pe care unii înotători îl beneficiile întâlnirii unui înotător în special în cazul tinerilor înotători trebuie să se concentreze asupra bătăilor concurenților lor, în loc să încerce să-și atingă propriul timp personal.

Această abordare are ca beneficiile întâlnirii unui înotător concentrarea minții asupra obiectivului dvs. Cum să depășească oboseala în timpul unei curse de înot Corpul dvs. Acest lucru este adesea denumit "obținerea celui de-al doilea vânt".

datând un bărbat care locuiește acasă datând o femeie bătută

Atunci cand corpul tau este excesat, sistemul tau imunitar este proiectat si adesea declansat sa ajunga la salvare, eliberand adrenalina puternica si naturala in sange, ceea ce stimuleaza energia si performanta. Adrenalina dă corpului un incredibil "turbo-încărcare" și este pur și simplu o formă naturală de viață a "injecției de combustibil" pentru ființe umane, foarte mult ca o injecție de combustibil pentru o mașină.

Utilizați avantajul dvs.

Înotul, o alegere înțeleaptă pentru copii. Care sunt beneficiile (Video)

Aveți cel mai puternic computer cunoscut în istoria omenirii care locuiește chiar aici în creierul tău - ceea ce îți oferă puterea de a face aproape orice ai alege să-ți "pui mintea". De fapt, pentru a fi chiar mai corect, știința spune acum că mintea poate locui chiar în întregul tău corp, nu doar în creier - ceea ce înseamnă că mintea și corpul tău pot fi într-adevăr "unul".

Un obstacol în calea succesului în înot - Puiul părinte După ani de întrebări frustrante din partea antrenorilor cu privire la acest lucru, este timpul să abordăm problema modului în care unii părinți îi împiedică în mod necontenit pe copiii lor să obțină un succes în scăldat și poate chiar succes în alte domenii, de pildă. Antrenorii se referă adesea la aceste probleme cauzate de părinții "prea zeloși" sau împovărați, care se implică prea mult și pre-ocupați de performanțele copilului lor, îi "împing" în mod mental să facă mai bine și chiar mai rău, spunându-le că performanța lor era nu indeajuns de bun.

Înotătorii, învață să beneficiile întâlnirii unui înotător întoarcă înapoi Una dintre cele mai dificile momente de înot este atunci când te pregătești fizic și psihic pentru o întâlnire mare, doar pentru a constata că nu îți atingi obiectivele acolo.

Meniu de navigare

Sau chiar mai rău, având o întâlnire în care nici măcar nu v-ați apropiat de realizarea viselor voastre. Înotători, aveți nevoie de instinctul ucigaș? Cât de important este instinctul "ucigaș" în înot?

31 ten ten viteza de salon locul de dating frumos

Trebuie să fii "extrem de competitiv" în atitudinea ta de a face mare în înot? Este rău să-ți pare rău pentru alți concurenți în anumite momente? Acestea sunt întrebări obișnuite pe care le aud de la înotătorii și, de asemenea, părinții înotătorilor, iar răspunsul este diferit pentru fiecare înotător - totul depinde de personalitatea individuală a înotătorului.

Nu intrați în capcana excesului de înot Una dintre cele mai mari și mai ușoare capcane de a cădea, chiar înaintea unei curse mari sau a unui eveniment este să vă permiteți minții să vă creeze scuze. Aceasta este o capcană foarte comună, în cazul în care mintea ta vă oferă practic "permisiunea" de a înota o rasă mediocră.

De exemplu, s-ar putea să vă găsiți gânduri de gândire cum ar fi: beneficiile întâlnirii unui înotător fost bolnavă acum câteva săptămâni, așa că dacă nu înoate bine, acesta va fi motivul pentru care" sau "antrenorul meu mi-a spus să mă ciocnesc incorect, pierde rău, că va fi de vină ". Înotătorii, nu permiteți stresului să vă distrugă strategia de înot Te-ai gandit vreodata ca te antrenezi stralucitor cu cateva saptamani inainte de intalnire, doar pentru a constata ca nu poti sa te pacalezi in curse in timpul intalnirilor?

dating app transgender dating app în doha

Un înotător mi-a scris săptămâna beneficiile întâlnirii unui înotător spunând că, dacă ar înota ceva peste un eveniment de de metri, va "muri în primele de ani" și nu va mai rămâne nimic pentru restul cursei. Aceasta este, de fapt, câteva probleme, toate într-o singură problemă, dar care, din fericire, pot fi depășite cu o singură tehnică ușoară de "vindecare".

Înotătorii, planificați pregătirea dvs. Cu toate acestea, odată cu trecerea timpului, majoritatea oamenilor încep să găsească scuze pentru că sunt prea ocupați pentru a-și face vizualizarea zilnică și aceasta este atitudinea care separă cei mai regulați înotători de campioni.

Campionii fac timp pentru lucrurile importante, iar acesta este cu siguranta unul dintre ele. Dacă ar fi trebuit să ne amintim să respire în fiecare zi pentru a rămâne în viațăprobabil că nu vom uita, nu-i așa?!

Pin 28 Shares Înotul este un sport recomandat frecvent de către medici persoanelor de toate vârstele, de la bebeluși până la vârstnici. Motivul este unul simplu: datorită numeroaselor sale beneficii, înotul este poate chiar cel mai bun sport pentru întreținerea sănătății. Iată 4 motive pentru care înotul poate deveni sportul tău preferat care să-ți protejeze sănătatea: 1. Înotul te menține în formă Multe persoane își propun, la început de an, să facă mai mult sport.

Cu toate acestea, pentru un înotător care dorește să ajungă la vârf, vizualizarea este la fel de importantă ca și respirația și nimic nu trebuie să vă împiedice să faceți timp pentru a face acest lucru dacă sunteți serios în legătură cu îmbunătățirea. Puterea minunată a Achieverului de înot liniștit Sunteți un înotător care vă permite să înotați să vă vorbească? Alții par să aibă mai multă atenție pentru că sunt mai puternici, în timp ce preferați să vă concentrați asupra înotării?

Apoi împărțiți aceeași atitudine cu majoritatea campionilor ilustrați!

Sanatate prin inot la Centrul Delfinul Galati

Confruntarea cu intimidarea flagrantă în înot Cum răspunzi dacă un înotător îți spune chiar înainte de o cursă pe care "te duci jos! Acest lucru pare a fi o întâmplare destul de obișnuită din ceea ce aud! Ei bine, modul în care le răspundeți verbal acestora este într-adevăr la latitudinea dvs. De fapt, unii înotători reușesc să înoate o cursă chiar mai bună din cauza unor comentarii negative precum acestea!

Deci, permiteți-mi să vă explic cele două căi în care puteți răspunde într-o cursă de tactici de intimidare, cum ar fi acestea.

datând un plan de parcări speed ​​dating clip

Câtă încredere ar trebui să arate un înotător? Un înotător mi-a scris săptămâna aceasta cu una dintre cele mai bune "probleme" pe care le puteți avea! Se simțea foarte încrezătoare în capacitatea ei, iar când oamenii o întrebau despre înotul ei, le-a spus că înoată foarte repede și că se descurcă foarte bine.

Cu toate acestea, ea nu era sigură dacă acest lucru a fost un lucru bun - și este o întrebare foarte importantă.

  • Istoric[ modificare modificare sursă ] Răspândirea înotului în lume este influențată de preocupările oamenilor, condițiile geografice și de condițiile climaterice.
  • Вопрос национальной безопасности.
  • Înotul, o alegere înțeleaptă pentru copii. Care sunt beneficiile

Această încredere interioară pe care o posedă este ceva pe care ar trebui să-l facem cu toții pentru a ne dobândi. Cu toate acestea, afișarea acestei atitudini față de ceilalți prin ceea ce spunem poate provoca ocazional probleme sub forma unor critici nedorite. Utilizați puterea minții în formarea dvs.

Acest lucru se datorează faptului că în fiecare zi vă condiționați mintea și corpul pentru a vă îndeplini cu o atitudine sau o abordare specifică, care devine ulterior atitudinea dvs.

Sigur, sunt ciudați ocazionali care se antrenează prost, dar dau mărfurile atunci când contează, dar pentru fiecare dintre aceștia există un alt milion care nu. Deci beneficiile întâlnirii unui înotător unu este de a lucra la atitudinea dvs. Instruire minunată, dar teribilă în înot întâlnește? Adesea am auzit despre înotătorii care "pregătesc casa în jos" de luni de zile, doar pentru a înota în teribil în întâlnirea pe care o pregăteau pentru tot timpul.

Aceste probleme pot crea o "spirală descendentă" care poate fi dificilă de a ieși, așa că am crezut că voi crea un plan de acțiune pentru înotătorii care ar putea întâmpina această problemă larg răspândită.

Mintea ta este un computer, deci executați programul potrivit pentru înot! Mintea ta este mult mai puternică decât oricare alt computer va fi vreodată - dar, la fel ca un computer, poate rula mai multe "programe" diferite în același timp.

Acest lucru nu este întotdeauna bun, totuși. Așa spune John Fletcher, șeful Antrenorului din Jersey Storm Swimming, care mi-a trimis această bijuterie în timpul săptămânii. El crede că, pentru cele mai bune rezultate, ar trebui să conduceți doar "programul" mental de care aveți nevoie, dar trebuie să închideți și alte programe - sau vă va afecta viteza și puterea. Depășirea problemelor de vizualizare în înot Ce faceți atunci când găsiți că nu puteți vizualiza?

Câțiva înotători mi-au scris de la ultimul vârf de înot folosind vizualizarea pentru a îmbunătăți tehnica cu problema obișnuită de a nu putea vizualiza noua tehnică. Există, de asemenea, mulți oameni care spun că pur și simplu nu pot vizualiza deloc - dar beneficiile întâlnirii unui înotător lucru este neadevărat, Oricine poate vizualiza. Chestia este că toată lumea vizualizează în mod diferit. Secretul îmbunătățirii tehnicii dvs. Puteți face acest lucru mult mai rapid și mult mai ușor decât credeți.

Un înotător mi-a scris în timpul săptămânii, întrebându-mă cum să depășesc cel mai bine o problemă de tehnică, cum ar fi folosirea excesivă a brațelor sale și nefolosirea suficientă a picioarelor. În general, nu mă implic în partea tehnică a înotului prefer să las acest lucru antrenorilor și să rămân în aria mea de expertizăînsă acesta este un domeniu în care mintea ta ca și antrenorul tău de mare ajutor.

Sport Psihologie Sfaturi pentru înotători - Cuprins by Craig Townsend Psihologie sportivă - Instruire minții pentru înotători Cuprinsul pentru sfaturile psihologice de înot pentru înotători și părinții înotătorilor de la Craig Townsend.

Folosind mintea ta ca și corpul tăupoți stăpâni o nouă tehnică de ori mai repede decât înotătorii care lucrează doar pe partea fizică! Beat Fear și reușiți în înot Frica este una dintre cele mai mari obstacole pe care un înotător le poate depăși în căutarea lor de măreție. Doar pentru beneficiile întâlnirii unui înotător face ca misiunea ta să fie mai dificilă, frica apare în multe măști diferite, astfel încât să nu știi niciodată unde va fi ascunsă sau când să te aștepți.

Cu toate acestea, astăzi vă voi arăta una dintre cele mai puternice căi de ao depăși - și, la început, veți crede că am devenit puțin nebun dar veți vedea și că am dreptate! Învățători, trebuie să cucerești îndoiala Pentru a fi cu adevărat de succes în înot, nu este întotdeauna cazul încercării de a atinge un scop, ci de a fi capabil să vă rupă propria rezistență la ea.

Account Options

Ce este această rezistență? Îndoielile pe care le aveți în propriile voastre abilități.

dating locul în jamshedpur viteză dating hendelskammer

Dar de ce ar avea cineva rezistență la succes? Cu siguranta toata lumea vrea sa aiba succes in inotul lor? Ups și Downs în înot Rezultatele dvs. Se pare că unii înotători ar face aproape orice pentru o consecvență mai mare a rezultatelor lor, care uneori pot varia de la strălucitoare la teribile toate în aceeași zi. De unde puteți cumpăra o consistență? Există doar un singur loc pe care îl puteți obține, dar nu este nevoie să vă grăbiți, pentru că va fi întotdeauna acolo chiar dacă vă așteaptă Aici trăiește coerența.

Lasă-mă să-ți arăt cum poți să-l ții. Jocuri cu mintea înot A fost interesant să observăm mulți înotători de renume și de succes, cunoscuți pentru puterea lor mentală, folosind jocuri de minte subtile, legale și inteligente pentru a-și deranja concurenții la Jocurile Olimpice din de la Sydney.

Aceste bătăi psihologice pot fi pur și simplu etichetate ca "război psihologic cotidian" în înot. După cum știm cu toții, beneficiile întâlnirii unui înotător sport cum ar fi înotul unde fiecare sute de secundă conteazăchiar și un ușor avantaj poate face o mare diferență în ceea ce privește rezultatul.

Nervozitatea este energie pentru înot Ian Thorpe, Inge DeBruijn și Lenny Krayzelburg au câștigat toate medaliile de aur la Jocurile Olimpice de la Sydney dinceea ce nu este surprinzător în anumite privințe, beneficiile întâlnirii unui înotător erau considerați "înotătorii de bătut" în evenimentele lor specifice.

Cu toate acestea, așa cum au experimentat acești înotători, toți au recunoscut că se luptă cu suferințe severe de nervozitate - chiar și cu nivelurile lor de credință interioară!

Autor: Macoveiciuc Andreea Unul din cele mai populare sporturi pe timpul verii, înotul oferă nu doar beneficii fizice, prin efectele sale asupra sistemelor muscular, osos, respirator și cardiovascular, ci și mentale și sociale, fiind una din activitățile sportive cu impact major asupra întregului corp.